Toggle Nav
Winkelwagen
Sluiten
  • Menu
  • Instellingen

BESTELLING & BETALING

ZALMKADO Klantenservice


Advies bij kiezen

Zalmkado.nl streeft naar perfecte service. Wij geven u daarom graag advies om het juiste pakket voor u te vinden. Heeft u vragen over onze producten of pakketten, dan kunt u altijd contact met ons op nemen. We zijn te bereiken via de mail, chat of telefonisch contact. U kunt ook gemakkelijk het formulier hier invullen. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Een bestelling plaatsten

Een bestelling plaatsen bij Zalmkado.nl gaat gemakkelijk en effectief. Het bestelproces past bij deze tijd en is binnnen drie muisklikken geregeld.
Lees meer

Een bestelling wijzigen of annuleren

Een bestellingen wijzingen of annuleren is bij ons geen probleem. Heeft u per ongeluk een bestelling geplaatst, dan kunnen wij deze voor u annuleren. Wanneer u bij vergissing een verkeerd pakket heeft besteld, kunnen wij deze voor u wijzigen. Neem in ieder geval direct met ons contact op. Als uw order eenmaal is doorgevoerd kunnen wij het niet meer terugnemen.

De voorraadstatus van een product

Zalmkado.nl levert verse producten. Het bijhouden van de voorraad is daarom voor ons ook van groot belang.  We houden voor u bij of uw product op voorraad is.


iDeal

Bij Zalmkado kunt u betalen met iDEAL, Creditcard en Pay Pal. Alle zijn geheel kosteloos. Doet u aan internetbankieren bij de grote banken van Nederland, dan kunt u gebruik maken van iDEAL, de meest eenvoudigdste manier van online betalen. 

Waarom iDEAL

-     U betaald veilig en snel online via uw bank.
-     U heeft geen speciale software nodig om gebruik te maken van iDEAL.
-     Gebruik van iDEAL is gratis. 

Uw betaling mislukt of geweigerd?

Is uw betaling mislukt of geweigerd? Geen nood. Neem contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Terugbetalingen

Wij staan in voor excellente kwaliteit van onze producten. Indien uw bestelling toch niet naar wens aangekomen is, is het verstandig om direct contact met ons op te nemen. Wij kijken per situatie of wij uw atikel kunnen terugnemen. Bij voedsel is geen wettelijke bedenktijd en zijn wij niet verplicht om bestellingen terug te nemen.

Uw cadeaubon of voucher inwisselen

Heeft u een cadueabon of voucher ontvangen? Of wilt u er één geven? Ook dat kan binnenkort bij Zalmkado.nl