Toggle Nav
Winkelwagen
Sluiten
  • Menu
  • Instellingen

Veel gestelde vragen

Producten

-        Waar komen de producten vandaan?

Onze zalm komt uit Noorwegen, IJsland en Alaska.

-        Hoe worden de producten verpakt?

De zalm wordt vacuüm verpakt in een Thermo Isoleerzak, samen met een aantal koelelementen. Doordat het op deze manier wordt verpakt, blijft het minstens 24 uur op de juiste temperatuur.

-        Hoe blijven de producten koel?

Wij verpakken onze producten in herbruikbare Thermo Isoleerzakken. De producten blijven gekoeld door de koelelementen die in de zakken zitten. De mooie zwarte Thermo Isoleerzakken zijn herbruikbaar en ideaal om mee te nemen naar bijvoorbeeld het strand of bij een picknick!

-        Is onze zalm duurzaam?

Onze zalm is zeker duurzaam. Net zoals de wilde zalm, groeien de zalmen in IJsland en Noorwegen op in natuurlijke wateren zonder extra toevoegingen zoals antibiotica. Vervolgens wordt er in de rokerij uitsluitend een houtmelange met FSC gebruikt en maakt daarmee de zalm 100% duurzaam!

 

Levertijd/Bezorgen

-        Het verzenden van onze zalm wordt verzorgd door PostNL. PostNL zorgt voor een 24-uurs levering. Uw bestelling blijft tot 24 uur op de juiste temperatuur.

-        Levering kan op uw werk- of privéadres, of op 1 van de 3500 afhaaladressen van PostNL in Nederland. Het is van belang dat op de ontvangstdag de postbezorger het pakket af kan geven.

-        Het is daarom van belang dat op de ontvangstdag de postbezorger het pakket af kan geven.

-        Leverdagen zijn: ma t/m zaterdag. De tijden kunnen verschillen tussen 10:00 en 17:00.

-        De consument kan de tijd bepalen die hem/haar het beste uitkomt.

 

Betalen

-        Wat zijn de betaalmethodes?

U kunt online betalen met Ideal, Creditcard ,Paypal en Afterpay

-        Als ik niet tevreden ben over mijn bestelling, kan ik mijn geld retour krijgen?

Wij staan in voor de excellente kwaliteit van onze producten. Indien uw bestelling toch niet naar wens aangekomen is, moet u meteen contact met ons opnemen via 0299-656147 of mailen naar info@zalmhuissteur.nl.

Per situatie zullen we bekijken of we de artikelen retour nemen.

Voor voedsel is er geen wettelijke bedenktijd en zijn wij niet verplicht om bestellingen terug te nemen.

-        Worden er verzend kosten in rekening gebracht?

Ja, de verzendkosten hiervan zijn  €6,95

Alle pakketprijzen in de webshop zijn exclusief BTW. Voor vis geldt een BTW percentage van 6%. Voor alle verpakkingsmateriaal en verzending dienen wij 21% BTW in rekening te brengen.

Mijn bestelling

-        Hoe kan ik mijn product het beste bewaren

U kunt uw zalm het beste bewaren in de koeling, bij een temperatuur van  6 °C

De verpakte zalm kunt u 9 dagen ongeopend in de koeling bewaren.

-        Als ik niet thuis ben, wat gebeurd er dan met mijn bestelling?

Mocht u niet thuis zijn dan ontvangt u een bericht met een ‘Niet-thuis-code’. Met deze code kunt u vandaag voor 22:00 een keuze maken voor een tweede bezorg afspraak. Maakt u geen keuze, dan komt de bezorger de volgende dag nog een keer langs.

-        Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Leverdagen zijn: ma t/m zaterdag. De tijden kunnen verschillen tussen 10:00 en 17:00.